logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ماهنامه قلک با موضوع "ایران ترانسفو" منتشر شد

ماهنامه-قلک-با-موضوع-"ایران-ترانسفو"-منتشر-شد-
ماهنامه کودک قلک به صاحب امتیازی موسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل ماهنامه فروردین 1403 خود را با موضوع گروه صنعتی ایران ترانسفو منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو؛ ماهنامه کودک قلک به صاحب امیتازی مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل،  ویژه‌نامه فروردین 1403 خود را با معرفی شهر زنجان و همین‌طور گروه صنعتی ایران ترانسفو برای رده‌های سنی 3 تا 10 سال در کل کشور منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل در قالب "ماهنامه قلک" به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش می‌کند محتوای خود را در قالب شعر، داستان و طنز برای کودکان سراسر کشور، منتشر کند؛ حال این مؤسسه در ویژه‌نامه فروردین 1403 خود، اقدام به معرفی استان زنجان و گروه صنعتی ایران ترانسفو پیشانی صنعت استان زنجان و بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور در خاورمیانه به زبان کودکان کرده است. هدف از این کار این است که در وهله نخست فرزندان پرسنل این شرکت و همین طور کودکان سراسر کشور با متن بسیار ساده و کودکانه، با فعالیت بزرگترین کارخانه تولیدی ترانس و ابرترانس در کشور و منطقه غرب آسیا آشنا شوند.

از سوی دیگر کارشناسان و صاحب‌نظران معتقد هستند که انتقال مفاهیم و مبانی اقتصاد، تولید، اشتغال، کارآفرینی و کسب و کار به کودکان با زبان شعر و داستان و ادبیات کودکانه، به خلاقیت ذهنی آنان برای ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در سنین جوانی و بزرگسالی کمک می‌کند. همینطور رواشناسان هم معتقد هستند که همواره برای کودکان سؤال این بوده است که دقیقاً پدر و یا مادرشان در محل کار مشغول چه فعالیتی هستند و وجود همچنین ماهنامه‌های کودک در خصوص تشریح محل کار والدین فرزندان، به آنان بسیار کمک می‌کند که تصورات دقیق‌تری از آن محل داشته باشند.

لازم به ذکر است "توسعه" از جمله نکات کلیدی است که همواره ذهن برنامه‌ریزان را به خود مشغول کرده است و در واقع یکی از راه‌های توسعه هرکشوری، ارتقای فرهنگ کتابخوانی است که همواره مقام معظم رهبری هم به این موضوعات تأکید کرده‌‌اند. تولید محتوای خوب برای کودکان و نوجوان کمک‌های بسیار شایانی به علاقه‌مندی این رده‌های سنی به کتابخوانی می‌کند و با وجود اینکه انواع و اقسام بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی و محتواهای فضای مجازی، نسل امروز را فرا گرفته است.

بنابراین نویسندگان و کسانی که در راستای تولیدات محتوا فعالیت می‌کنند، وظایفشان بیش از پیش افزایش یافته است. آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با فضای تولید و کارآفرینی، آشنایی با فرهنگ ورزش و منش پهلوانی، آشنایی با فرهنگ نودوستی و کمک به دیگران، آشنایی با دین مبین اسلام و فرهنگ رفتاری ائمه اطهار (ع) و .... موضوعاتی هستند که نویسندگان کتاب‌های کودکانه باید دقت بیشتری به این موضوعات کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر